پاردیکس
اتحادیه وبلاگ های Ubisaft و Konami
 
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:46 ::  نويسنده : اسپارو

11

 

سازگاری SATA :
قبل از باز کردن کنسول شما احتیاج دارید که نوع چیپست مادربرد کامپیوترتون رو که توانایی فلش کردن درایو رو داشته باشه بشناسید. کل درایوهایXBOX360، از پورت SATA برای تبادل اطلاعات با MainBoard خود کنسول استفاده میکنند، که شما بالطبع برای انجام مراحل حتما به این پورت بر روی PC خودتون احتیاج دارید .در شکل زیر نمونه ای از این درگاه رو میبینید .

 

 

 

درایو BenQ، قابلیت فلش شدن (کپی خور) با اکثر چیپستهای SATA را داراست .
این درایو، چیپستهای Silicon Image, Promise, and NForce2 را پشتیبانی نمیکند .

در کل میتوان گفت که چیپستهای Intel ICH5/6/7/8 chipsets, NForce 3/4, SiS, Uli, Jmicron, و همچنین اکثر VIA رو ساپورت کرده و براحتی میشناسد .تنها راه پی بردن به این مطلب که آیا چیپست من با درایو سازگار هست یا خیر، با اتصال درایو به کامپیوتر امکانپذیر است .اگر نوع کارت SATA شما متعارف نباشد قاعدتا نباید توسط درایو شناخته بشه و طبیعتا امکان Flashing با این کامپیوتر امکان ندارد .
اگر چیپست شما توسط درایو تحت ساپورت نیست، تنها از این راه میشه اطمینان حاصل کرد. به هیچ وجه نگران صدمه دیدن درایو یا Break شدن آن نباشید، چون در صورت عدم پشتیبانی از یکدیگر هنگام بوت برای انجام مراحل کار، فقط درایو به PC شناخته نشده و هیچ خطری برای آن ایجاد نمیشود .
کسانیکه از روش بالا متوجه عدم سازگاری چیپست کامپیوترشون با درایو شدند، میتوانند از کارتهای VIA که در بازار یافت میشود، خریداری کرده و در پورت PCI سیستمشون استفاده کنند(VIA VT6421 PCI card) .
نکته مهمی که نباید فراموش شود اینست که حتما قبل از انجام مراحل کار، درایور مربوط به چیپست کامپیوتر و SATA بر روی سیستم نصب باشد. این درایورها اغلب درون CD مین برد کامپیوتر وجود دارد. ضمنا آخرین ورژن درایورهای مربوط به کارتهای VIA SATA از اینجا قابل دریافت میباشد .

 


شناخت درایو BenQ :
شما میتونید از مدل درایوتون با توجه به تصویر زیر اطمینان حاصل کنید(قبل از باز کردن کنسول). تا اینجا فعلا شما از صحت چیپست کامپیوتر خودتون با درایو کنسول اطمینان حاصل کردید. مراحل کار از اینجا به بعد آغاز خواهد شد .

 

این مقاله نحوه کپی خور کردن با USB Flash Memory، را آموزش خواهد داد، در حالیکه روشهای دیگری مثل NTFS4DOC و یا Floppyنیز موجود میباشد که به منظور راحتی آموزش با روش Flash Memory یا کول دیسک پرداخته میشود(روش فلاپی خیلی شبیه این روش هست که سعی میشود در آخر به اونها اشاره کرد) .
شروع مراحل زیر فقط در PC صورت گرفته و هیچگونه نیازی به کنسول و یا اتصال درایو اون به کامپیوتر نیست .
برای شروع، شما نیاز دارید تا آخرین Firmware مربوط به درایو BenQ رو از طریق اینترنت دانلود کنید .برای این منظور شما احتیاج به نرم افزار automated Xbins downloader دارید. بعد از دریافت آن شما باید بر روی هار خود مثلا Desktop کامپیوتر Extract نمایید .بعد از اینکار بداخل فولدر Xbins که در Desktop شما وجود دارد، رفته و بر روی فایل xbins.exe کلیک میکنید(لازم بذکر است که حتما قبل از اینکار باید به اینترنت متصل باشید). بعد از اجرای فایل xbins.exe مشاهده میکنید که یک پنجره MS-DOC نمایش داده میشود، شما کار خاصی انجام نمیدید و منتظر میمانید تا خود نرم افزار به FTP سرور مربوطه Connect شود. بعد از برقراری اتصال، حال شما محیط نرم افزار FileZilla رو میبینید .

 

این نرم افزار دارای دو پنجره در داخل خودش هست که سمت چپ کامپیوتر شما و سمت راست Xbins FTP server قابل مشاهده هست .شما فقط کافیست که در پنجره سمت راست با کلیک بر روی فولدر XBOX360 و طی مراحل به این آدرس برسید
/XBOX 360/firmware/hacked firmware/Benq VAD6038/
حالا شما براحتی به Firmware به روز درایو BenQ دسترسی دارید و با یک Drag ساده اونرو به پنجره سمت چپ بکشید و منتظر بمونید تا دانلود تا انتها طی بشه .بعد از اتمام دانلود، این فایل در PC شما و در خود نرم افزار (در پوشه Downloads) ذخیره میشود .
به هیچ عنوان این فایل(فریمور iExtreme 1.4)،را از فرومها یا Upload Center ها دانلود نکنید، چون احتمال خراب(ناقص)بودن،به روز نبودن و یا ویروسی بودن فایل وجود دارد، که این امر ممکنه درایو شما را با مشکلات اساسی مواجه کند .

در مرحله بعد شما احتیاج به نرم افزار iPrep دارید تا با کمک آن بتوانید Firmware موجود در داخل درایو رو بخونید یا اونو با iXtreme جایگزین کنید(عملکرد این نرم افزار چیزی تقریبا شبیه Loader رسیور ماهواره هست اما با قابلیتهای بیشتر، ولی روش کلی کار تقریبا یکسان هست).
iPrep برای Run شدن بر روی سیستم شما نیازمند Microsoft .NET Framework v2 میباشد .لذا از نصب بودن آن بر روی سیتم خود اطمینان حاصل کنید .
بعد از نصب iPrep، شما برای کارکرد بهتر و البته مطمئن تر نرم افزار نیاز دارید تا حتما فایل Firmtool 1.2 را بعد از دریافت در آدرس زیر کپی کنید که در اینجا بعنوان مثال محل نصب iPrep درون درایو C میباشد(هنگام کپی کردن سیتم از شما سئوالی مبنی بر موافقت این فایل با فایل قبلی میپرسد که شما با کلیک بر روی گزینه YES اینکار رو Accept میکنید).
C:Program FilesX-ProjectsiPrep 101ResourcesTools
حالا به Desktop برگشته و نرم افزار iPrep رو اجرا میکنید .قبل از هر کاری از منوی Tools بالای نرم افزار گزینه Check for updates رو انتخاب میکنید که زمان این آپدیت چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه به طول می انجامد(قبل از اینکار از صحت ارتباط خودتون با اینترنت آگاه باشید).
بدون انجام این آپدیت، iPrep قادر به شناسایی و فراخوانی iXtreme نمیباشد .

 

در کادر بالایی نرم افزار ۲ فیلد وجود دارد که اولی برای فراخوانی Firmware برای درایو Samsung و دیگری یرای BenQ میباشد که شما با فیلد دومی کار دارید .بر روی گزینه Load Firmware کلیک کنید، حال سیستم از شما آدرس Firmware مربوط به فایل iXtreme رو میپرسد که شما با رفتن به درون فولدر Xbins موجود در Desktop و بعد از اون داخل فولدر Downloads فایل iXtreme رو Open میکنید .

 

هیچ احتیاجی به Extract فایل rar. نیست و باید بصورت rar. در نرم افزار قرار گیرد .

 

حالا پنجره محاوره ای کوچکی به شما نمایش داده میشود که بر روی گزینه No کلیک میکنید .در پنجره بعدی iPrep برای ادامه کار از شما مقدار Speed را سئوال میکنه که اگه با ۸X موافق بودید Yes میکنید تا این سرعت براتون ست بشه .اما اگه سرعت دیگری رو مدنظر داشتید(۲x 5x 8x 12x)، با انتخاب گزینه No میتونید آنرا برگزینید .

 

بطور قطع نمیتوان گفت که کدام سرعت مناسبتر است، اما در سرعتهای پایین درایو با صدای کمتری کار میکند ولی بازیها با Load طولانی تر مواجه میشن که البته منجر به اصطهلاک لیزر نیز خواهد شد .بنظر من سرعت ۱۲X مناسبترین سرعت هست، چون سرعت نرمال خود درایو نیز همین مقدار و امکان بن شدن با فرضیه عدم مچ بودن سرعت با سرعت نرمال درایو نیز از بین خواهد رفت .

 

توضیح نقاط مشخص شده در تصویر فوق :
۱-شما باید نوع چیپست خودتون رو از درون این منوی بازشدنی انتخاب کنید، همچنین
با کلیک بر روی گزینه Switch to IDE/SCSI Based Controllers به نرم افزار این اجازه رو
میدید که چیپست مناسب رو خودش انتخاب نماید .
حتما به عبارت نوشته شده بالای فیلد انتخاب چیپست دقت کنید، این عبارت باید حتما بعد از انتخاب چیپست شما با رنگ سبز و با این مضمون حک شده باشد

 

MTKFlash and DocFlash compatible

در صورت نمایش برنگ نارنجی ویا قرمز با مضامین زیر، از ادامه عملیات خودداری کنید

 

DocFlash compatible only
This Device is not supported

2-در این کادر شما باید از منوی لیستی Destination، کول دیسک رو انتخاب نمایید .
بعد از انتخاب آن، حتما کادر کوچک Format/Make device bootable رو تیک بزنید .
این امر مستلزم اینست که از قبل Flash Memory شما به پورت USB کامپیوترتون متصل بوده و بعنوان یک Removable Drive، توسط سیستم شناخته شده باشد .
۳-اکنون با کلیک بر گزینه Prepare Destination، پنجره کوچکی جهت نمایش Progress عملیات نشان داده خواهد شد، که اگر تمام مراحل با موفقیت انجام یافته باشد پنجره محاوره ای با مضمون Prepration Complete ظاهر خواهد شد که با کلیک بر روی گزینه OK عملیات به پایان خواهد رسید .
تمام اطلاعات قبلی موجود در Flash Memory شما حذف خواهد شد .

نحوه اتصال PC و XBOX360 :
PC و ۳۶۰ را خاموش کنید و از وصل بودن کابل Power و Video کنسول اطمینان حاصل کنید .
لازم نیست که سر کابل Video به TV متصل باشد .

 

برای برقراری Safety بالا، حتما کنسول و PC خودتون رو ارت کنید .چون عدم انجام اینکار ممکنه باعث بروز آسیبهای جبران ناپذیری به درایو کنسول یا چیپست MainBoard کارت SATA کامپیوتر شما شود(البته بدون انجام ارتینگ هم عملیات تغییر Firmware امکانپذیر میباشد).

سپس تمام کابلهای مربوط به DVD Drive، HDD وغیره درون کامپیوتر جدا شود تا باعث صدمه به مراحل کار نگردد .البته شما میتونید از BIOS کامپیوترتون این Device ها رو Disable کنید، اما کندن کابلهای Data و Power آنها مناسبترین روش میباشد .

بوت نمودن PC از طریق USB :
به منوی تنظیمات BIOS کامپیوترتون وارد شوید(اغلب MotherBoard ها با فشار دادن کلید DEL، قابلیت دسترسی به این منو را دارا هستند).

 




سپس همونطور که در عکسهای فوق میبینید، به قسمت Advanceb BIOS میروید و ۱st Boot رو کول دیسک قرار میدید و بعد از Save تنظیمات، Exit میکنید .
این روش همانطور که پیشتر نیز گفته شد، بسته به نوع MainBoard میتونه متفاوت باشد. اگه چنانچه از روش بالا نتیجه نگرفتید(نام کول دیسک خودتون را پیدا نکردید)،میتونید تمام Sequence های مربوط به Boot رو Disable کنید .چون هارد شما از قبل اتصال آن جدا شده، خواهید دید که سیستم شما بصورت Default با کول دیسک بالا(Boot)، آمده و نیاز به هیچ تنظیماتی برای بوتینگ سیتم ندارید(من این مشکل رو داشتم که از این روش استفاده کردم).
در صورتیکه از Floppy استفاده کرده اید،۱st Boot خود را Floppy ست کنید .

فلش کردن درایو BenQ(قسمت اول Backup از فریمور اصلی) :
در این مرحله، کابل SATA رو به کنسول و سر دیگر آنرا به PC متصل کنید .سپس کامپیوتر رو روشن کرده و با Flash Memory بوت میکنید(در بالا گفته شد)، در ضمن حتما کنسول باید خاموش باشد .

 

در Screen مانیتورتون میتونید توضیحات نرم افزار iPrep رو ببینید که با زدن (Y) این صفحه رو Accept میکنید .

 

در این مرحله دو نوع درایو به نامهای Samsung و BenQ رو مشاهده میکنید که هر کدام دارای دو Item هستند(اولی جهت Readig و دومی برای Flashing کاربر دارند)، شما با بالایی یعنی BenQ کار دارید .حال شما باید از Firmware اصلی درایوتون Backup تهیه کنید برای اینکار همونطور که در تصویر میبینید عینا این عبارت به اضافه شماره سریال کنسول خودتون رو وارد میکنید(به فاصله و بزرگ-کوچکی کارکترها توجه کنید). مثال :

 

dBen 1234567 12345 press enter

 

سریال شما پشت کیس کنسول وجود دارد، که باید بجای اعداد بالا جایگزین شود .
درصفحه بعدی یکسری راهنمایی توسط نرم افزار برای شما نشان داده میشود که با زدن کلید (Y) عملیات را ادامه میدید، در حالیکه کنسول شما همچنان خاموش میباشد .

*کنسول رو روشن کرده و ۲ ثانیه یا بیشتر صبر میکنید تا نمایش وضعیت در حالتی بین
۰×۵۱ و ۰xD1 قرار بگیرد .
*کنسول رو خاموش کرده و ۲ ثانیه یا بیشتر صبر میکنید تا خط وضعیت در حالت ۰xD1
ثابت بماند .
مجددا کنسول رو روشن میکنید .حالا شما قادر به خواندن(Backup) از Firmware اصلی درایوتون هستید و پیغام ۰×۷۳ رو نیز میبینید .Reading بصورت خودکار شروع خواهد شد .
دقت کنید تا تمام ۴ بانک اطلاعاتی در انتهایشان با پیغام OK مواجه شده باشند .در خط پایین نیز باید پیغام Reading finished! بوسیله Datasum نمایش داده شده باشد .

 

بعد از این مرحله Firmtool، بصورت خودکار Run شده و آماده انجام Hacking خواهد شد .
اگر مانند تصویر زیر با پیغام SUCCESS با رنگ سبز مواجه شدید، کنسول رو خاموش کرده و وارد عملیات Flashing شوید .

 

در صورت مشاهده هر گونه Message با رنگ قرمز، به هیچ عنوان عملیات مربوط به Flashing رو آغاز نکنید(این Errorها دلایل متفاوتی دارن که از پرداختن به آنها خودداری میشود).

قسمت دوم هک کردن Firmware اصلی :
بعد از اتمام مرحله Reading، حالا وارد بخش هک کردن Firmware میشوید .شما در این بخش احتیاجی به Restart کامپیوتر برای انجام مراحل Flashing ندارید اما باید کنسول خودتون رو حتما خاموش کنید .اینبار باید شماره سریال کنسول رو به این صورت تایپ نمایید .

 

fBen 1234567 12345 press enter

 

در حالیکه همچنان کنسول خاموش میباشد، در صفحه بعدی با زدن (Y)، عملیات رو Accept نموده و پی میگیرید .
*کنسول رو روشن کرده و ۲ ثانیه یا بیشتر صبر میکنید تا نمایش وضعیت در حالتی بین
۰×۵۱ و ۰xD1 قرار بگیرد .
*کنسول رو خاموش کرده و ۲ ثانیه یا بیشتر صبر میکنید تا خط وضعیت در حالت ۰xD1
ثابت بماند .
حال با روشن کردن دوباره کنسول، و مشاهده پیام ۰×۷۳ میتوانید درایو خودتون رو هک کنید .عملیات Erasing بصورت خودکار شروع خواهد شد .

 

بعد از این مرحله شما با این کادر که در بالای صفحه مبنی بر خاموش کردن کنسول مواجه میشوید که در تصویر زیر مشخص شده .

 

تذکر مهم: شما قبل از اینکه برای ادامه عملیات کلیدی رو فشار بدید، باید حتما بر خلاف پیغام نرم افزار کنسولتون رو روشن کنید !(در صورتیکه با کنسول خاموش عملیات رو پی بگیرید، بعلت وجود Bug در این ورژن از iPrep، عملیات Freeze شده و iPrep قادر به نوشتن iXtreme بر روی درایو شما نمیباشد).
پس در حالیکه کنسول روشن هست، با زدن یکی از کلیدهای کیبرد نوشتن iXtreme 1.4، بر روی Firmware اصلی رو دنبال میکنید که در صورت موفقیت با ۴ بانک اطلاعاتی با پیغام OK مواجه خواهید شد .همچنین عبارت Writing finished! بوسیله Datasum رو میبینید که صحت اعمال شما رو خواهد رساند .

===============
کلیه عملیات بالا همانطور که ذکر شد از طریق floppy و روش NTFS4DOC CD نیز امکانپذیر میباشد. اما بنا بر تاکید نویسنده سعی کنید تا حد امکان از Floppy استفاده نکنید. چون دیده شده که یکسری از افراد هنگام انجام عملیات، بدلیل قدیمی بودن تکنولوژی ساخت، با مشکل مواجه شدند(در صورت استفاده، ترجیحا یک Floppy نو بکار گرفته شود).
اینکار بوسیله دستگاههایی که قابلیت Data Storage رو دادند، نیز امکانپذیر میباشد(من خودم از MP3 Player استفاده کردم).
لازم به یادآوری است که Firmware اصلی درایو شما درون Flash Memory شما ذخیره شده است(حتما یک کپی از آن تهیه نموده و در جای مطمئن نگهداری نمایید).
کلیه ورژنهای مربوط به فایلها و نرم افزارهای یاد شده در آموزش بالا، تا زمان نوشتن مطلب به روز بوده، ولی شما سعی کنید تا حتما آخرین نسخه آنها رو برای کارتون دانلود کنید(قبلا چگونگی اینکار توضیح داده شده است).
در انجام مراحل کار به هیچ وجه عجله نکنید و کلیه مراحل رو با آرامش و دقت انجام دهید، که در این صورت قاعدتا نباید با مشکلی مواجه شوید .

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : اسپارو

Kinect

۱-آشنایی با کینکت

از اونجایی که سنسور حرکتی جدید مایکروسافت، یعنی کینکت به تازگی منتشر شده و خیلی ها هنوز موفق به استفاده یا تست این سنسور نشدن، بد ندونستم تا یک معرفی و بررسی در مورد این سنسور بدعت آمیز بنویسم تا هم بیشتر باهاش آشنا بشید، و هم خرید مطمعن تری رو انجام بدید.
سال ۲۰۰۹ بود که در کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت پس از شایعاتی که مبنی بر ساختن یک کنترل حرکتی برای Xbox سر زبان ها افتاده بود، کینکت که آن زمان با نام تجاری Project Natal شناخته میشد معرفی شد و تحسین همه ی حضار را در بر داشت، در سال گذشته و باز هم در کنفرانس E3 اینبار مایکروسافت با دستی پر تر آمد و علاوه بر رونمایی از شمایل جدید و تاریخ انتشار این وسیله، تست دقیقتری نیز انجام گرفت.

 

ابتدا قیمت این وسیله مشخص نبود تا اینکه قیمت آن ۱۴۹٫۹۹ دلار مشخص شد که شاید برای یک وسیله جانبی زیاد جالب نباشد!

با معرفی کینکت از سوی مایکروسافت و موو از سوی سونی همه کنسول های این نسل دارای حسگر حرکتی خواهند بود، منتهی Wii دیگر نمیتواند پیروز این میدان باشد، زیرا با گرافیک پایین خود و کنترلر خود که دیگر قدیمی شده دیگر حرفی برای گفتن در برار غولی همچون کینکت و حتی موو ندارد.

کینکت سطحی براق داره و اندازه ای کوچک تقریباً برابر ۳ وبکم کنار هم دارد که اثر دست و انگشت به راحتی روی آن نقش می بندد.

پس از زمان زیادی بازی کردن کمی داغ میکند ولی اصلاً نترسید، این اعجوبه ی کوچک خراب نمی شود و گرم شدنش طبیعی است.

کینکت هر زمان که کنسول را روشن کنید علاوه بر آنالیز کردن محیط، کمی توسط موتوری که در آن تعبیه شده است دوربین خود را جابجا کرده و بهترین نحوه قرار گیری را برای خود انتخاب میکند!

در ضمن، همیشه زمانی که قصد استفاد از کینکت را ندارید، آن را از کنسول یا ترجیحاً از برق بکشید، زیرا روشن میماند.

۲-وصل کردن کینکت

 

 

اولین چیزی که نظر انسان را به خود جلب میکند طراجی زیبای جعبه این وسیله است که جالب اینجاست این جعبه شامل دو بخش میشود، یک لایه کاغذ مانند روی جعبه و سپس خود جعبه که نقش و نگار خاصی به غیر از خطوط سبز و بنفش روی آن نیست، زمانی که در جعبه را باز کنید اولین چیزی که مشاهده میکند کینکت است که روی دوربین های آن برای جلوگیری از آسیب دیدن پوششی فوم مانند قرار گرفته است.

در ضمن جعبه کینکت از قسمت پایین یک سوراخ درست اندازه کاور یک بازی XBOX دارد که بتوانید بازی اشانتیون این دستگاه را مشاهده کنید!
خب، بهتره بعد از جیغ زدن () از خوشحالی محتویات جعبه تون رو چک کنید، اگر کینکت رو بصورت جدا خریدین، باید خود کینکت () یک نسخه از بازی Kincet Adventures و آداپتور مخصوص کینکت و چند دفترچه در جعبه موجود باشه؛ و اگر بصورت باندل خرید کردین، همه ی این متعلقات بجز آداپتور باید در جعبه موجود باشه. اما خوبه که یکم در مورد نحوه وصل کردن کینکت هم به شما توضیح بدم، اول از همه اگر کنسول شما از نوع قدیمی هست، باید از آداپتور کینکت استفاده کنید ولی اگر کنسول شما Slim باشه نیازی به استفاده از این آداپتور نیست؛ حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا برای مدل های قدیمی آداپتور میخواد و برای مدل های جدید این آداپتور لازم نیست، جواب ساده است، مدل های قدیمی Xbox ورودی کابل کینکت را که میتواند جریان برق زیاد از خود عبور دهد را ندارند و مجبور به استفاده مجزا از یک آداپتور AC میشوند.


آداپتور کینکت

تصاویر آنباکسینگ کنسول:


۳- راه اندازی کینکت

اول از همه سعی کنید کینکت رو در یک مکان امن و مناسب قرار بدین، که هم به محیط اشراف داشته باشه و هم امکان افتادنش وجود نداشته باشه.


مکان های مناسب قرار گیری کینکت

در ضمن، مکانی که میخواهید بازی کنید نباید سر و صدای زیادی داشته باشه، چون ممکنه باعث بروز مشکل در این دستگاه در اجرای فرامین صوتی شما بشه.


سر و صدا موقوف!

بعد از وصل کردن کینکت به کنسول و روشن کردن اون، ابتدا کینکت چراغش سبز میشود (اگر برق بطور کامل به آن برسد، در غیر اینصورت چراغش قرمز شده و ارور خواهد داد)


به کینکت برق کافی میرسد!

سپس از شما میخواهد که کنسول خود را آپدیت کنید (این آپدیت حجم حدودی ۲۰۰ مگابایت را اشغال خواهد کرد)


اولین چیزی که پس از وصل کردن کینکت به Xbox مشاهده خواهید کرد

سپس کینکت از شما چند تست به عمل خواهد آورد که برای هرچه هماهنگ شدن دستگاه با شما لازم است.

اولین مرحله تست، ترک کردن شما (آنالیز کردن شما) و قرار دادن کینکت در مکان مناسب است.


تصویر کینکت برای آنالیز این شکلی است!

سپس تستی برای شناسایی صدا های اضافی مکانی که در آن بازی میکند به عمل خواهد آمد و پس از آن کینکت صدای تلوزیون را چندین بار در زوایای مختلف تست میکند؛ این تست ها در تشخیص صدای شما حین استفاده از کینکت بسیار موثر خواهند بود.

حالا کینکت آماده استفاده است! اما هنوز چند کار اضافی که دلخواه هستند باقی مانده اند.

با وصل کردن کینکت به Xbox یک صفحه جدید به نام Kinect Hub در دشبورد کنسول نمایان خواهد شد که میتوانید با دسته یا با تکان دادن دست در مقابل کینکت وارد این قسمت که مختص کینکت است شوید.


همیشه تصویری کوچک از دید کینکت (هنگام وصل بودنش به کنسول) نسبت به محیط در کنار دشبورد نشان داده میشود.

در این بخش چندین گزینه وجود خواهند داشت که به ساین این کردن، تنظیمات، دیدن فیلم، اجرای بازی و … تقسیم خواهد شد؛ در این بخش شما باید با تکان دادن دست خود روی گزینه مورد نظر توقف کرده و چند ثانیه دست خود را نگه دارید تا گزینه انتخاب شود، نحوه ی انتخاب گرینه در اکثر بازیها به این صورت است.

نحوه ی انتخاب گزینه ها کمی سخت است، اما پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد.

تصاویر نحوه ی انتخاب گزینه ها:


در کل بخش کینکت هاب از کیفیت ساختاری و گرافیکی بالاتری نسبت به سایر بخش های دشبورد Xbox برخوردار است که در آن از مدل های سه بعدی نیز استفاده شده و روی هم رفته محیطی جمع و جور و زیبا را به ارمغان آورده است.


محیط کینکت هاب (بعضی اوقات از شما خواسته میشود که کلمه ای را بگوید)

در این بخش همانطور که در تصویر مشاهده میکنید چند بخش مربوط به دیدن فیلم و ویدئو وجود دارد. نحوه ی دیدن و کنترل کردن فیلم توسط کینکت بسیار ساده است، شما میتوانید با استفاد از دست خود یا فرامنی صوتی به کینکت بگویید که کجا فیلم را متوقف کند، سریع رد کند و یا …
در کل این بخش محدود به ویدئو های Last.fm و Zune میشود و شما نمیتوانید همه ی ویدئو ها را از این طریق مشاهد کنید که یک نقطه ضعف است.

یکی دیگر از استفاده های کینکت چت تصویری است که هنوز خودم هنوز موفق نشده ام اینکار را انجام دهم اما طبق گفته خود مایکروسافت و سایت Endgadget از کیفیت تصویری خیلی خوبی بعلت کیفیت VGA دوربین ها برخوردار نیست ولی کیفیت صوتی آن بسیار بالا است و جالب اینجاست که همه صدا های اضافی محیط را حذف کرده و فقط صدای شما را پخش میکند.


بخش چت آنلاین

برای اینکار باید به بخش My Community رفته، سپس Kinect Video را انتخاب کرده و از میان دوستانتان کسی که کینکت دارد را انتخاب کنید و با او به صحبت بپردازید. (برای اینکار نیاز به اکانت گلد دارید)


تصویری از چت تصویری

در بخش کینکت هاب گزینه ای به نام Kinect ID وجود دارد که همان ساین این اتوماتیک است، در این بخش کنسول از شما میخواهد که ابتدا پروفایل مورد نظر را برای ساین این اتوماتیک انتخاب کنید.

سپس از شما خواسته میشود که علاوه بر جابجایی، در بعضی مواقع دستان خود را در حالتی رقص مانند تکان دهید.


در این قسمت باید روی کاشی های سبز بروید

پس از انجام اینکار کینکت از شما میخواهد که روبروی آن باستید و سپس کار تمام است و از این به بعد هرزمان که جلوی کینکت بروید، چه تنها باشید چه با ۳ نفر دیگر شما را شناسایی کند.

نکته: اگر در بخش کینکت هاب کنسول شما Kinect ID وجود ندارد، کنسول خود را به آخرین نسخه داشبورد آپدیت کنید.


لبخند بزنید! کینکت دارد شما را شناسایی میکند

در این بخش، یعنی کینکت هاب شما قادر با دادن فرامین صوتی نیز خواهید بود که زیاد به درد بخور به نظر نمیرسد و بیشتر برای نشان دادن قدرت کینکت از آن استفاده شده است!

برای استفاده از این فرامین شما باید اول فرمان خود، کلمه Xbox را به زبان بیاورید، بعنوان مثال بگویید Xbox Play، که در اینصورت بازی اجرا میشود.

(استفاده از فرامین صوتی زمانی میسر است که تصویر یک میکروفون (به تصویر زیر توجه شود) در قسمت پایین – سمت راست صفحه نمایش، نشان داده شود.

نکته: برای دوباره کالیبره کردن کنسول کافی است دسته کنسول را روشن کرده، دکمه وسط آن را فشار دهید، سپس به بخش Kinect Tuner رفته و در آنجا کارتی را که درون بازی کینکت ادونچرز است را مقابل کینکت قرار داده و در مقابل عینکی که روی صفحه نمایش ظاهر میشود قرار دهید تا کینکت به نوعی ریست شود.

کالیبره کردن به نوعی همان Master Reset است که همه تنظیمات کینکت رو ریست میکند، اینکار به درد زمانی میخورد که مکان قراری گیری کینکت عوض شده، در تشخیص حرکات شما مشکل دارد و یا زمانی که میخواهید کنسول را بفروشید.

مراحل کار بصورت تصویری:

۱-

۲-

۳-

۴-

۵- (تمام!)

برای دستیابی به کارت کالیبراسیون مجدد کینکت همانطور که گفته شد کافیست کارت سیاه رنگی را که در بسته کینکت ادونچرز، زیر دفترچه راهنما قرار دارد را برداشته و طبق دستور العمل مذکور عمل کنید.


کارت ریست کننده! (روبرو)

کارت ریست از پشت

نکته: سعی نکنید که از روی این کارت کپی کنید، زیرا ممکن است دستگاه آن را شناسایی نکند.

۴-بازی با کینکت

خب، بحث اصلی ما همین قسمت است که در ادامه متن بطور مفصل در مورد عملکرد کینکت به شما دوستان عزیز توضیح خواهم داد.

زمانی که یک بازی کینکت را داخل درایو کنسول قرار داده و وارد بازی میشوید، در اکثر بازیها ها در همان ابتدا از شما خواسته میشود تا در مکان مناسب قرار بگیرید که این مکان بسته به یک، دو یا چند نفره بازی کردن بازی تغییر میکند و هرچه بازیکن ها بیشتر شوند فضای بیشتری مورد نیاز است. (این وسیله تا ۴ نفر را بطور همزمان شناسایی میکند)


بهترین مکان برای قرار گیری هنگام دو نفره بازی کردن

بحث بعدی در مورد توقف (Pause) در بازی ها است که در همه ی بازیهای کینکت به یک صورت انجام میگیرد، برای اینکار کافی است که دست جپ خود را، همانند تصویر زیر با زاویه ۴۵ درجه () بالا بیاورید و با نگه داشتن دست خود در این حالت تا چند ثانیه، بازی را متوقف کنید.

مهمترین نکته ای که ذهن اکثر بازیباز ها و Xbox داران را به خود مشغول کرده است، وجود لگ در بازیهای کینکت است. در این رابطه باید به شما بگویم که مایکروسات معجزه کرده است! این دستگاه واقعاً عملکردی باور نکردنی که شاید روزی یک رویا برای انسان ها بود را به واقعیت تبدیل کرده است. درست است که کمی لگ دارد ولی آنقدر کم هست که اصلا در حین بازی با کینکت متوجه آن نشوید ( شاید بگویید دارم فن بازی در می آورم ولی حقیقت را تا خودتان بازی نکنید متوجه نخواهید شد) البته لگ کینکت با توجه به بازیهای آن متغیر است و کمترین لگ آن در بازی کینکت اسپورتس به چشم میخورد که تقریبا لگ ندارد.


چند نمونه از بهترین بازیهای کینکت

در اکثر بازیهای کنیکت کرکتر های مجازی بجای شما روی صفحه ظاهر خواهند شد که همه کارهای شما را مثل یک آینه تکرار خواهند کرد حتماً زمانی که برای اولین بار از این دستگاه استفاده کنید مثل من هیجان زده خواهید شد.

در مورد دقت این وسیله باید گفت که بسیار دقیق است و همه بدن شما را به بهترین نحو ممکن آنالیز کرده و حتی میتواند قد و ویژگی های بدنی شما را تشخیص دهد.


قد مناسب برای کینکت

نکته مهم در مورد کینکت این است که شخص بازیباز باید حد اقل ۱ متر قد داشته باشد تا کینکت بتواند اورا شناسایی کند، اگر کینکت در شناسایی فردی که بیش از یک متر قد دارد دچار مشکل شد سه ثانیه دست خود را در فاصله ۵ سانتی متری از دوربین مادون قرمز دستگاه قرار نگه دارید (اصلاً و ابداً به لنز دستگاه دست نزنید) و سپس دست خود را از روی آن بردارید و به عقب بروید تا شما را ببیند، اگر باز هم درست نشد یکبار کابل هارا چک کرده و کنسول را خاموش روشن کنید و اگر نتیجه نگرفتید مشکل را با مایکروسافت در میان بگذارید.


نحوه درست قرار گیری دست مقابل دوربین

و آخرین نکته اینکه مکان بازی شما نه، باید زیاد نورانی باشد و نه، باید زیاد کم نور باشد، توصیه مشود که نور آفتاب زیاد مکان بازی را در بر نگیرد و اصلا نوری به طور مستقیم روی کینکت نیافتد. (به شکل زیر توجه کنید)

سوالات متداول در مورد کینکت

با تشکر از Fratos و heska

1-آیا کینکت با XBox360 های کپی دچار مشکل میشود؟
خیر،کینکت راحت به تمام xbox ها وصل میشود و کاری با کپی بودن یا نبودن دستگاه ندارد

۲-آیا کینکت به XBox360 های قدیمی (Arcade,Elite و…) وصل میشود؟
بله،درون پک کینکت یک آداپتور مخصوص xbox های قدیمی وجود دارد که از طریق USB به XBOX وصل میشود.
کینکت رو اگه بخرید یک آداپتور درونش داره که برای دستگاه های Slim استفاده نمیشه.بعضی ها فکر میکنن که کینکت با وایرلس به Slim وصل میشه؛ ولی یه سیم هست که به پشت کینکت وصل شده و باید اون رو به Slim وصل کنید.
ولی برای ایکس باکس های غیر Slim شما باید اون سیم رو به آداپتور و سیم USB رو به ایکسباکس های غیر Slim وصل کنید.

آداپتور کینکت:

۳-آیا کینکت باید با ریجن دستگاه هماهنگ باشد؟
خیر،کینکت یک کنترلر هست و ریجن ندارد و با تمام ریجن ها سازگار است،فقط بازی توی پک کینکت به ریجن دستگاه شما بخورد.

۴-آیا بازی های کینکت رو می شه کپی کرد؟
بله،بازی های کینکت هم مثل بقیه بازی های Xbox هست و کپی میشود.

۵-آیا بازی های کینکت دارای Ap 2.5 هستن؟
اکثر بازیهای منتشر شده برای کینکت بدون نیاز به آپدیت کردن به LT+ اجرا میشوند (تا الآن)، مگر در بازی های آتی این دستگاه Ap 2.5 اضافه شود.

۶-آیا برای کینکت باید داشبورد کنسول خود را آپدیت کنیم؟
بله،این آپدیت آخری (ورژن ۲٫۰٫۱۲۶۲۵٫۰) هم که برای xbox در xbox live آمد مخصوص کینکت و بازی کردن با این دستگاه بود.
توصیه میکنم آخرین نسخه دشبورد رو بریزید، چون ممکنه بعضی از ویژگی های کینکت در دشبورد های قدیمی موجود نباشه.

دانلود UPDATE نسخه ی Avatar دار با حجمی معادل ۸۰MB

2.0.12625.0 Avatar – USB Flash Version
2.0.12625.0 Avatar – CD/DVD Version

7-آیا کینکت در اجرای حرکات کمی تأخیر دارد؟
خیر،بیشتر بازی های کینکت سرعتی بوده و شما باید با سرعت عمل زیاد بازی کنید و اگر این دستگاه کمی تأخیر داشت مطمئنا بازی کردن با کینکت خسته کننده میشد.

۸-قیمت واقعی کینکت چند دلار است؟
قیمت واقعی کینکت ۱۴۹٫۹۹ دلار است و با کمی مالیات شما در کشور های خارج از ایران می توانید ۱۷۰ دلار این دستگاه را خریداری کنید

۹-آیا این دستگاه در حال حاضر در ایران پیدا می شود؟
بله، منتهی با قیمتی بیشتر از بازار های جهانی

۱۰-آیا کینکت باعث ۳ چراغه شدن Xbox میشه؟
خیر،کینکت مثل یک کنترل میمونه حرکاتی که جلوی ایکس باکس انجام میدیم رو توی بازی پیاده میکنه.یک شرکت به بزرگی مایکروسافت اینقدر (احمق) نیست که بدون اینکه تمام مشکلاتی رو که کینکت میتونه برای ایکسباکس داشته باشه رو بررسی نکرده باشه (چی گفتم!!!!)
(نکته:بعد از بازی کزدن با کینکت اگه میخواستید یه بازی دیگه غیر از بازی های کینکت بکنید کابل اتصال کینکت به ایکس باکس رو بکشید چون اگر هم با کینکت بازی نکنید دستگاه روشنه و هنوز داره کار میکنه)

۱۱-این سوال نیست جوابه: کینکت ولتاژ ۱۱۰ تا ۲۴۰ رو ساپورت میکنه

۱۲-آیا مایکروسافت در حال حاضر بر روی یک کینکت جدید کار میکنه؟
خیر،اولا کینکت مشکلی نداره که بخواد عوضش کنه،دوما دستگاهی که ۲ ماهه عرضه شده از رده خارجش نمیکنن

۱۳-آیا بازی درون کینکت Free هستش؟(سوال تکراریه)
بله، به ریجن نوشته شده روی کاور توجه نکنید.

۱۴-چطور میشه از فرامین صوتی کینکت استفاده کرد؟
همون اول یا در قسمت Kinect Tuner شما با درست طی کردن مراحل صوتی میتونید به راحتی از این قسمت استفاده کنید. (در متن توضیح کامل تر دادم)

۱۵- هربار که جای کینکت عوض میشه باید دوباره کالیبرش کنم؟
مجبور به انجام اینکار نیستید، ولی برای تشخیص بهتر حرکات شما اینکار توصیه میشه.

۱۶- فاصله مناسب برای بازی کردن با کینکت چقدر است؟
بسته به یک نفره و دونفره و بازی که انجام می دهید؛ بین ۱٫۸ متر تا ۲٫۱ توصیه میشود.

امیدوارم از این بررسی استفاده کرده باشید.

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:44 ::  نويسنده : اسپارو

wireless_adapter

چهار روش برای اتصال XBox 360 به اینترنت وجود داره که به شرح زیر هست :

۱٫اتصال مستقیم XBox 360 به مودم

۲٫ اتصال به روتر( اتصال همزمان کامپیوتر،مودم و XBox 360 به یک منبع مثل هاب )

۳٫ اتصال Windows ICS یا اتصال XBox 360 به کامپیوتر و Share کردن اینترنت بین ۲ دستگاه

۴٫ اتصال بیسیم ( مخصوص کسانی که Wireless Adaptor برای کنسول XBox 360 خریداری کردن )

 

روش اول

اتصال مستقیم XBox 360 به مودم

یک ارتباط مستقیم معمولا بهترین راه برای اجراست.همین طور که فقط نیاز هست که شما XBox 360 خودتون رو به طور مستقیم با سیم Ethernet یا به قول خودمون سیم Lan به مودم وصل کنید.

اتصال از این راه فقط به این معنی هست که شما می تونید فقط با یک دستگاه وصل بشید به اینترنت.

یعنی یا XBox یا PC که در مودم های ۲ پورت که اکثر دوستان استفاده می کنند با هر دو میشه به اینترنت وصل شد.

مرحله ۱ : ابتدا XBox 360 و مودم رو خاموش کنید

مرحله ۲: سیم Ethernet یا همون Lan رو به پشت مودم بزنید و سر دیگر رو به XBox 360 بزنید.

۳٫ مودم و بعد از اون XBox 360 رو روشن کنید و قبل از روشن کردن کنسولتون حتما از نبود دیسک درون دستگاه اطمینان پیدا کنید.

۴٫ اگر الان توی XBox 360 خودتون در حال بازی کردن به صورت آفلاین هستید در محدوده XBox Live در داشبورد XBox 360 گزینه Select XBox Live رو انتخاب کنید.
اگر XBox 360 رو قبلا استفاده نکردید نیاز دارید که Gamer Profile بسازید.

نکته مهم: برای ساخت پروفایل به یک ایمیل و همچنین آدرسی در کشور آمریکا نیاز می باشد(البته دوستانی که آدرسی در کشورهای دیگر دارن می تونن در کشور های دیگر بسازن).

روش دوم

با روتر شما می توانید هم با کتمپیوتر آنلاین باشید و هم با XBox 360 اون هم در هر زمانی که خواستید.

وسایل لازم :

۳ عدد کابل شبکه(Lan یا همون Ethenet)

یک XBox 360 با پشتیبانی از روتر

یک کامپیوتر دارای کارت شبکه

۱٫ ابتدا روتر،مودم،کامپیوتر و XBox 360 رو خاموش کنید.

۲٫ اولین سیم شبکه را به مودم وصل کنید و همچنین ۲ سیم دیگه رو به کامپیوتر و XBox 360.سر دیگه سیم ها رو به روتر وصل کنید و کلیه دستگاه ها را روشن کنید(البته در XBox360 بهتر هست دیسک نباشه).

۳٫ سعی کنید به اینترنت وصل بشید.فقط مطمئن باشید که سیم ها رو به طور صحیح متصل کردید.اگر مشکلی داشته باشید ممکنه نیاز به این داشته باشید که روتر ر تنظیم و نصب کنید برای اتصال به اینترنت(برای این کار به راهنمای همراه روتر مراجعه کنید).

۴٫ مطمئن باشید هیچ دیسکی در درایو XBox 360 نیست.سپس XBox 360 رو روشن کنید.

۵٫ اگر شما هم اکنون بازی ها رو روی XBox360 به صورت آفلاین بازی کردید.داشبورد XBox 360 در محدوده XBox Live باز خواهد شد.حال XBox Live رو انتخاب کنید.
اگر قبلا به XBox Live وصل نشدید در زمان اتصال باید GamerTag بسازید.

روش سوم

اتصال Windows ICS یا اتصال XBox 360 به کامپیوتر و Share کردن اینترنت بین ۲ دستگاه

در این روش شما با Share کردن اینترنت بین PC و XBox360 می توانید از اینترنت برای XBox360 استفاده کنید.البته این کار فقط در صورتی امکان پذیر می باشد که هنگام استفاده بخش Live کنسول XBox360 همیشه PC شما آنلاین بوده و هرگز خاموش نباشد.در غیر این صورت استفاده از اینترنت روی XBox360 در این روش امکان پذیر نمی باشد.این نوع اتصال به ۲ طریق انجام می پذیرد.

الف) استفاده از اتصال یک USB به مودم اینترنت
ب) استفاده از مودم داخلی کامپیوتر برای فعال سازی اینترنت

الف) برای اتصال از روش ICS به یک مودم USB به موارد زیر نیازمند هستید :

- ۱ کابل USB
- 1 کابل Ethernet
- یک کامپیوتر دارای کارت شبکه

۱. مودم،کامپیوتر و XBox360 خودتون رو خاموش کنید.

۲. یک سر کابل USB رو پورت USB مودم بزنید و سر دیگرش رو به پورت USB کامپیوتر.

۳. یک سر کابل Ethernet رو به پورت Ethernet کامپیوترتون بزنید.

۴. سر دیگر کابل Ethernet رو به پورت Ethernet کنسول XBox360 خودتون بزنید.

۵. مودو و کامپیوترتون رو روشن کنید.

۶. Windows ICS رو برای Share کردن اینترنت راه اندازی کنید.(این آموزش ها فقط مخصوص ویندوز XP می باشد.)

۷. با بخش Administrator یا صاحب ویندوز(کامپیوتر) وارد شوید.

۸. روی Start کلیک کنید،روی My Network Places کلیک راست کنید و سپس Properties رو بزنید.

۹. حالا شما می توانید از یکی از دو حالت اتصال یعنی Local Area Connection یا PPPoE Connection استفاده کنید.

Local Area Connection

1. روی Connection که برای اتصال به اینترنت از اون استفاده می کنید کلیک راست کنید.

۲٫ روی Properties کلیک کنید و سپس Advanced رو بزنید.

۳٫ روی Allow Other Network Users To Connect Through This Computer’s Internet Connection کلیک کنید.

۴٫حالا Ok رو کلیک کنید.

PPPoE Connection

1. در زیر Broadband روی PPPoE Connection کلیک راست کنید.

۲. Properties را کلیک کرده و سپس Advanced را بزنید.

۳. روی Allow Other Network Users To Connect Through This Computer’s Internet Connection کلیک کنید.

۴. در لیست Home Networking Connection اون شبکه ای رو که کامپیوتر بهش متصل میشه رو انتخاب کنید.

۵.حالا Ok رو کلیک کنید.

نکته : زمانی که ICS ویندوزنتون رو Setup می کنید فقط یکمرتبه می باشد و شما می تونید با PC خودتون آنلاین باشید.اما مطمئن شوید که در درایو کنسولتون هیچ دیسکی وجود ندارد.زمانی که با کنسولتون در حالت آفلاین بازی می کنید باید XBox Dashboard در Tab مربوط به XBox Live باز شود.اگر تا به حال به صورت آنلاین از XBox 360 خودتون استفاده نکردید باید برای استفاده آنلاین یک GamerTag جدید بسازید.

ب) برای اتصال از روش ICS به یک مودم داخلی(PCI) به موارد زیر نیاز دارید :

- ۱ کابل Ethernet
- 1 کابل آنالوگ تلفن RJ-11 یا یک کابل F-Type Coaxial.(کابل دوم مربوط به اتصال به اینترنت ماهواره ای یا اتصال به دیش ماهواره هست)
- یک کامپیوتر دارای کارت شبکه

۱. کامپیوتر و XBox360 خودتون رو خاموش کنید.

۲. کابل RJ-11 تلفنتون رو به مودم PC بزنید و سر دیگرش رو به سوکت تلفن رو دیوار بزنید.(منظور به جایی هست که خط تلفن وارد منزل میشه.)

۳. یک سر کابل Ethernet رو به پورت Ethernet کامپیوترتون میزنید و سر دیگرش رو به پورت Ethernet کنسول XBox360.

4. Windows ICS رو برای Share کردن اینترنت راه اندازی کنید.(این آموزش ها فقط مخصوص ویندوز XP می باشد.)

۵. با بخش Administrator یا صاحب ویندوز(کامپیوتر) وارد شوید.

۶. روی Start کلیک کنید،روی My Network Places کلیک راست کنید و سپس Properties رو بزنید.

۷. حالا شما می توانید از یکی از دو حالت اتصال یعنی Local Area Connection یا PPPoE Connection استفاده کنید.

Local Area Connection

1. روی Connection که برای اتصال به اینترنت از اون استفاده می کنید کلیک راست کنید.

۲. روی Properties کلیک کنید و سپس Advanced رو بزنید.

۳. روی Allow Other Network Users To Connect Through This Computer’s Internet Connection کلیک کنید.

۴.حالا Ok رو کلیک کنید.

PPPoE Connection

1. در زیر Broadband روی PPPoE Connection کلیک راست کنید.

۲. Properties را کلیک کرده و سپس Advanced را بزنید.

۳. روی Allow Other Network Users To Connect Through This Computer’s Internet Connection کلیک کنید.

۴. در لیست Home Networking Connection اون شبکه ای رو که کامپیوتر بهش متصل میشه رو انتخاب کنید.

۵.حالا Ok رو کلیک کنید.

نکته : زمانی که ICS ویندوزنتون رو Setup می کنید فقط یکمرتبه می باشد و شما می تونید با PC خودتون آنلاین باشید.اما مطمئن شوید که در درایو کنسولتون هیچ دیسکی وجود ندارد.زمانی که با کنسولتون در حالت آفلاین بازی می کنید باید XBox Dashboard در Tab مربوط به XBox Live باز شود.اگر تا به حال به صورت آنلاین از XBox 360 خودتون استفاده نکردید باید برای استفاده آنلاین یک GamerTag جدید بسازید.

روش چهارم

اتصال بیسیم ( مخصوص کسانی که Wireless Adapter برای کنسول XBox 360 خریداری کردن )

۱٫ Wireless Router،کامپیوتر و XBox رو خاموش کنید.

۲٫ Wireless Adapter رو به پشت XBox360 کنار محل پورت I/O متصل کنید.

۳٫حالا کابل Wireless Adapter رو به پورت I/O بزنید که کنار پورت شبکه XBox360 هست.

۴٫ آنتن Wireless Network Adapter رو به سمت بالا بگذارید.

۵٫ Wireless Router،کامپیوتر و XBox360 خودتون رو روشن کنید.(قبل از روشن کردن XBox360 اطمینان حاصل کنید که در درایو دستگاه دیسکی نیست)

۶٫ طبق تصاویر به تنظیمات بیسیم کنسول بروید : System> Network Settings> Edit Settings

7. SSID رو در XBox360 خودتون جستجو کنید و ست کنید تا با SSID مودم Wireless شما هماهنگ بشه.اگر مودم Wireless شما SSID رو پراکنده کنه یا به اصطلاح فعال باشه کنسولتون به طور Automatic اون SSID رو نمایش میده.اگر به صورت Automatic نمایان نشد شما می توانید Specify Unlisted Network رو انتخاب کنید و SSID رو وارد کنید.Infrastructure در صورتی که در حالت شبکه باشه باید انتخاب بشه.(احتمال این که Automatic پیدا نشه SSID خیلی کم هست)

۸٫ نوع امنیت رو ست کنید تا با نوع امنیت در مودم Wireless هماهنگ بشه.نوع امنیت می تونه WEP یا WPA باشه.اگر WPA بود شما به همون کلید پنهانی(Encryption Key) که در مودم Wireless استفاده می کنید نیاز دارید.

۹٫ در صفحه Apply Settings روی Text XBox Live کلیک کنید.

۱۰٫حالا شما در این صفحه می بینید که XBox360 شما به XBox Live وصل شده.(در صورتی که قبل از این به XBox Live متصل نشده بودید،Update نرم افزاری Dashboard کنسول راه اندازی میشه و بعد از چند ثانیه کنسول شما Restart میشه)

نکته مهم در زمینه اتصال به XBox Live

برای اتصال به XBox Live باید تعدادی IP بر روی کنسول خودمون Set کنیم.این کار رو برای هر ۴ روش پیشنهاد می کنم.

برای این کار در XBox Dashboard وارد تب System میشیم و گزینه Network Settings رو انتخاب می کنیم.

در مرحله بعد Edit Settings رو میزنیم تا بخش مخصوص وارد کردن IP ها باز بشه

در این مرحله باید IP Address را انتخاب کرده و این IP را وارد کنید : ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۳

در قسمت بعد یعنی SubNet Mask باید این IP را وارد کنید : ۲۵۵٫۲۵۵٫۲۵۵٫۰

در قسمت سوم که Gateway نام دارد باید IP مودم را وارد کنید که برای همگی مودم ها یکی می باشد : ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱

در بخش بعد که Primary DNS Server نام داره شما باید DNS مربوط به ISP که ازش سرویس میگیرید وارد کنید.یعنی باید با شرکت تماس بگیرید و بگید DNS اینترنتتون رو می خوایم.به طور مثال شرکتی که من سرویس گرفتم ازش به من این IP رو داده : ۲۱۷٫۲۱۹٫۱۱۹٫۹

در Secondary DNS Server نیز آی پی روبرو را وارد کنید : ۲٫۴٫۴٫۲

حال باید مشخصات را ذخیره کنید.

تذکر : در صورتی که اینترنت شما داری UserName و Password برای اتصال می باشد حتما باید هر دو را در XBox 360 نیز وارد کنید.

نکته دیگری نیز که در این جا باید به آن توجه شود این می باشد که VCI مودم شما بر روی ۳۵ تنظیم شده باشد که اکثر مودم ها در حالت پیش فرض دارای VCI : 35 می باشند.

برای اطمینان بیشتر یک پنجره My Computer باز کرده و در Address Bar آن آی پی زیر را وارد کنید :

۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱

حال سیستم از شما نام کاربری و کلمه عبور را می خواهد که باید در هر دو کلمه admin وارد کنید.

الان شما در بخش مدیریت مودم خود قرار دارید.به بخش Wan Setting یا Wan Setup رفته و از ۳۵ یا ۳۳ بودن VCI اطمینان حاصل کنید.

حال شما بدن هیچ مشکلی می توانید به XBox Live متصل شوید.

Connection این تصویر به طور پیش فرض Wireless Adaptor بوده است.

نکته فنی: در صورتی که تمامی مراحل بالا را انجام میدهید و DNS در تست Failed می شود آن را به صورت Automatic بذارید.

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:43 ::  نويسنده : اسپارو

packagingwirelessHeadset

این هدست همزمان با عرضه پک Halo3 Special Edition وارد بازار شد و استفاده اون برای این کنسول هست.
دلیل این امر رنگ اون هست که به رنگ این مدل شباهت داره و در اصل برای این مدل ساخته شده.
این هدست برای استفاده در XBox Live ساخته شده و تا ۸ ساعت شارژ رو نگه میداره به شرطی که از باطری های قابل شارژ و سیم مخصوص شارژ استفاده بشه.یکی دیگه از قابلیت های این هدستکار کردش تا ۳۰ قدم فاصله از کنسول هست که واقعا اندازه مطلوبی برای بازی کردن به شمار میاد.
مایکروسافت این هدست را برای مدت محدودی وارد بازار کرده است.

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : اسپارو






PlayStation 3 کنسول نسل هفتم سونی و جانشین PlayStation 2 است که قرار است با Nintendo Revolution و Xbox 360 رقابت کند. سونی اعلام کرده است که PS3 می تواند بازی های PS1 و PS2 را اجرا کند. در حال حاضر به جز مشخصات سخت افزار و گزارشاتی مبنی بر باز بودن API های توسعه بازی آن اطلاعات کمی در مورد PS3 در اختیار عموم قرار گرفته است.
در این مقاله سعی شده کلیه جزییات و اطلاعات PS3 که تا این لحظه منتشر شده است بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

PS3 به طور رسمی طی کنفرانس E3 توسط سونی معرفی شد و به مردم نمایش داده شد. البته نسخه واقعی و قابل کار آن نه در E3 و نه در نمایش بازی های توکیو 2005 به نمایش در نیامد. اگر چه در هر دو رویداد، بازی های در حال توسعه (برای مثال Metal Gear Solid 4)، سخت افزار PC قابل مقایسه و قدرت ویدیویی با توجه به مشخصات سخت افزار PS3 نمایش داده شد (برای مثال Mobile Suit Gundam).




Mobile Suit Gundam
قیمت و تاریخ انتشار


سونی در E3 2005 ابتدا بهار 2006 را به عنوان تاریخ انتشار کنسول جدید اعلام کرده بود، اما در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در 15 مارس 2006 اعلام کرد تاخیری به علت حق نقص حق اختراع تکنولوژی Dual Shock و همچنین نهایی کردن حفاظت دیسک Blu-ray از کپی وجود خواهد داشت و هم اکنون سونی قصد دارد برای اولین بار در کنسول های PS آن را در اوایل نوامبر 2006 در کل جهان پخش کند.

اگر چه زمان انتشار کنسول بسیار نزدیک است اما سونی تا کنون یعنی مارس 2006 هنوز به طور رسمی هیچگونه قیمتی را برای این سیستم اعلام نکرده است. اگر چه در ملاقات کوتاه PlayStation Business 2006 عنوان شده که قیمت کنسول کمتر از 425$ نخواهد بود. رییس بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی و پدر PlayStation، Ken Kutaragi گفته است:" این کنسول گران خواهد بود و من می ترسم PS3حتی با بسیاری از تکنولوژی ها نو، در قیمتی غیر قابل قبول توسط بسیاری از خانواده ها پخش شود، اگر چه هنوز فکر می کنم قیمتی نباشد که بسیاری اگر بخواهند نتوانند پرداخت کنند اما ما کلیه مشتریان در جهان را مد نظر قرار داریم، بنابرین قصد داریم بیشتر تلاشمان را در این زمینه انجام دهیم ". او اعتقاد دارد که مصرف کنند گان مبلغ اضافه ایی برای یک محصول ممتاز پرداخت خواهند کرد، همانگونه که در گذشته برای PS اصلی با قیمت 338 دلار در مقابل Famicom 100 دلاری انجام داده اند.

البته عده ایی معتقدند که این مقایسه چندان صحیح نیست. زیرا Xbox 360 در برابر PS3 مانند Famicom در برابر PS نیست. PS با داشتن درایو CD در زمان خود، نام آشنای سونی و بازی های زیبا در میان کنسول های دیگر توانست نو آوری فوق العاده ایی باشد. اما هم اکنون تکنولوژی ساخت بازی ها قابلیت استفاده از کل توان پرداز شی فراهم شده توسط کنسول های نسل جدید را ندارد. برای مثال پر اشتها ترین بازی های Xbox 360 از قسمتی از توان حداکثر 2 هسته از 3 هسته آن استفاده می کنند. از طرفی دیگر قیمت PS3 به علت تکنولوژی هایی که در عمل تا مدت ها چندان استفاده ایی ندارند مانند Blu-ray بسیار بیشتر از Xbox 360 خواهد بود. برتری دیگر مایکروسافت ارائه زودتر 360 است که در گذشته باعث جلو زدن PS2 از Xbox اگر چه نه تنها سخت افزار Xbox بلکه بازی های آن نیز بر PS2 برتری داشتند شد.
بازی ها در حال توسعه

تاکنون یعنی مارس 2006، بیش از 230 عنوان بازی PS3 توسط توسعه دهنده گان و منتشر کنند گان گوناگون مانند EA, SCEA, Konami, Namco, Capcom, Square Enix و بسیاری دیگر اعلام شده است.

اگر چه بازی های مخفی بسیاری نیز برای PS3 در حال توسعه هستند که اعلام نشده اند اما بسیاری از توسعه دهندگان نیز عناوین خود را اعلام کرده اند. بعضی از عناوین های قابل پیش بینی Metal Gear Solid 4, Kilzone PS3, Resident Evil 5, Devil May Cry 4, Shin Megami Tensei, Armored Core 4, Unreal Tournament 2007, Resistance: Fall of Man, Grand Theft Auto 4 و Tekken 6 هستند.

Metal Gear Solid 4




KillZone



در کنفرانس مطبوعاتی 2005، سونی بعضی از ویدیو ها و تصاویر از قبل رندر شده بعضی بازی های در حال توسعه خود با اسم رمز های Eyedentify، Vision Gran Turisom و MotorStorm را نمایش داد. در E3 همچنین دموی Final Fantasy VII که برای PS3 از نو ساخته شده بود نمایش داده شد. آنگونه که Konami نیز قبلا اعلام کرده بود، Silent Hill 5 فقط برای پر قدرت ترین کنسول نسل بعد ساخته خواهد شد که هم اکنون همگان قبول کرده اند PS3 می باشد.

تا کنون سه بازی به عنوان بازی هایی که با خود کنسول منتشر می شوند اعلام شده اند که آنها Lair از Factor 5، Warhawk از Incognito Entertainment و Unreal Tournament 2007 از Epic Games می باشند.


Warhawk



تطابق با کنسول های قبلی
بازی ها


PS3 با PS2 و PS1 مطابق خواهد بود. در یک مصاحبه جدید با Ken Kutaragi او گفته است که این همسازی با نسخه های قبلی توسط ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار به وجود می آید.

در کنفرانس PS در ژاپن در 14 مارس 2006، سونی آشکار کرد که PS3 بازی های قدیمی PS را در دقت بالا نمایش خواهد داد. اگر چه این همسازی فقط برای بازی هایی از نسل گذشته خواهد بود که تست TRC (نیازی ها و معیار های تکنیکی) سونی را گذرانده باشند. توسط توسعه دهندگان بازی ها بر آورد شده که 50 تا 85 درصد بازی های قدیمی این تست را خواهند گذراند.
لوازم جانبی

کنسول جدید با بعضی از لوازم جانبی PS2 کار نخواهد کرد، برای مثال کارت های حافظه PS2 و PS با سخت افزار کنسول جدید تطابق ندارند. اما در مقابل اعلام شده است که PS3 از Memory Stick های خود سونی برای ذخیره سازی بازی ها استفاده خواهد کرد که از آن برای ذخیره بازی های PS، PS2 و همچنین PSP می توان استفاده نمود. مزیت دیگری که این کارت ها دارند این است که در اگر با دیگر محصولات سونی مانند دوربین های دیجیتال، موبایل ها و کامپیوتر های کیفی آن کار کرده باشید می دانید همه آنها از همین Memory Stick ها برای ذخیره و انتقال اطلاعات استفاده می کنند.

البته از وسایل جانبی PS2 مثل MaxAction می توان برای انتقال اطلاعات از کارت های حافظه PS2 به Memory Stick های PSP استفاده نمود که امکان خواندن save ها را برای PS3 نیز فراهم میکند.
سرویس آنلاین

در 15 مارس 2006 در کنفرانس تجاری PS، سونی تایید کرد که آنها در حال فراهم کردن سرویس بر خطی مشابه Xbox Live با نام PlayStation Network Platform (PNP) هستند.

بر خلاف Xbox Live، PNP به کسانی که مجوز دارند اجازه خواهد داد که سرورهای بازی خود را به شبکه متصل کنند و از سرورهای کاربران نیز پشتیبانی می کند. SCE قصد دارد خود یک زیربنا برای این سرویس ارائه کند اما PNP در مجموع بر روی اینترنت خواهد بود.
واسط کاربر و سیستم عامل

بنابر کنفرانس توسعه دهندگان، PS3 از Cross Media Bar که در PSP و PSX نیز استفاده شده است استفاده خواهد کرد. دیسک سخت نیز با Linux، احتمالا GNU با یک توسعه از برای Cell از IBM بر روی PS3 از ابتدا وجود خواهد داشت.

مشخصات سخت افزار

طبق یک مقاله که توسط سونی در 16 می 2005 در کنفرانس E3 منتشر شد مشخصات PS3 از قرار زیر است:
واحد پردازش مرکزی

پردازنده این کنسول، پردازنده 3.2 GHz چند هسته Cell بر مبنای معماری عالی Power PC در هسته اصلی PPE (در Xbox 360 نیز از همین معماری استفاده شده) و 8 هسته همکار SPE خواهد بود. هسته اصلی دارای 512 کیلو بایت کاشه درجه دو و یک واحد برداری VMX است. هر یک از 8 هسته همکار یک پردازنده RISC، 128 بیت SIMD (Single Instruction Multiple Data، یک دستور و چندین داده – این نوع پردازنده ها برای پردازش ماتریس ها - که یکی از پردازش های اصلی بازی ها هستند - طراحی شده اند) با قابلیت محاسبه توابع با مقادیر فوق بزرگ است. هر یک از این پردازنده ها 256 کیلو بایت حافظه سریع قابل آدرس دهی توسط نرم افزار داد.

البته فقط هفت هسته همکار فعال هستند، و هشتمین هسته اضافی و برای بهبود این محصول می باشد. اگر یکی از هفت هسته عیبی در ساخت داشته باشد، بدون اینکه کل پردازنده را معیوب کند غیر فعال شده و هسته هشتم جای آن را می گیرد.

این مشخصات اولین نسل پردازنده Cell است. هر هسته همکار می تواند تا 4GB از حافظه ذخیره سازی محلی برای خود را پشتیبانی کند، که در حال حاضر فقط 256 کیلو بایت فراهم شده است.
پردازشگر گرافیکی

پردازشگر گرافیکی، یک RSX یا Reality Synthesizer (ترکیب کننده واقعیت) توسعه یافته توسط NVIDIA و سونی با مشخصات زیر می باشد:

* سرعت 550 MHz
* قابلیت انجام 1.8 TFLOPS (تریلیون عملیات ممیز شناور در ثانیه) در تئوری
* دو کانال خروجی با بیشترین دقت ممکن (1080p)
* خطوط لوله سایه زن ممیز شناور چند مسیر قابل برنامه ریزی
* 136 عمل سایه زنی در هر کلاک
* 74.8 بیلیون عمل سایه زنی در ثانیه
* 33 بیلیون عمل ضرب نقطه ایی در ثانیه
* دقت پیکسل 128 بیت که پرداخت صحنه ها توسط HDRI (تصویر سازی کاملا پویا) را امکان پذیر می کند.

حافظه

* 256 مگابایت حافظه XDR DRAM از Rambus با سرعت تراشه پردازنده اصلی یعنی 3.2 GHz
* 256 مگابایت GDDR3 VRAM با سرعت 700 MHz

پهنای باند سیستم در تئوری

* 25.6 گیگابایت در ثانیه با حافظه اصلی XDR DRAM توسط فرمول: 64 bits x 3.2 GHZ
* 22.4 GB/s با حافظه GDDR3 VRAM توسط فرمول: 128 bits x 700 MHz که در 2 دسترسی در هر کلاک ضرب می شود.
* RSX: 20 GB/s نوشتن و 15 GB/s خواندن

خروجی و ورودی های صوتی و تصویری

* اندازه های تصویر پشتیبانی شده: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
* دو خروجی HDMI 1.3 (در خروجی دقت بالا البته اگر دو تلویزیون دقت بالا دارید)
* خروجی نوری S/PDIF برای صدای دیجیتال
* چندین خروجی تصویری آنالوگ )مرکب، S-Video و کامپوننت)

صدا

* صدای دالبی دیجیتال 5.1 و بیشتر، DTS، LPCM، DTS-HD، Dolby TrueHD

ذخیره سازی

* دیسک های Blu-ray، DVD و CD
* هارد دیسک 60 گیگابایت قابل جداسازی و افزایش، با Linux از قبل نصب شده
* Memory Stick Standard/Duo و شکاف Standard/Mini
* CompactFlash نوع 1 و 2
* شکاف SD و MMC



در 14 مارس 2006 اعلام شد که کلیه بازی های PS3 بر روی دیسک های Blu-Ray عرضه خواهند شد.

همچنین در یک خبر جدید، Phil Harrison، مسئول بخش سونی در آمریکا قبول نکرد که تایید کند که هارد دیسک به طور استاندارد با هر PS3 عرضه خواهد شد و از دادن پاسخ مستقیم خودداری کرد، اگر چه سونی به طور رسمی تایید کرده که PS3 با یک هارد دیسک 60 گیگابایتی عرضه خواهد شد که قابلیت افزایش توسط کاربران نهایی را نیز دارد.


اتصالات

* درگاه شبکه گیگابایتی ( سونی اشاره کرده که برای کاهش قیمت احتمالا PS3 فقط به عنوان یک واسط فرعی و هاب و نه یک روتر عمل خواهد کرد).
* IEEE 802.11g یا Wi-Fi (شبکه بیسیم که هم اکنون بر روی کلیه کامپیوتر های کیفی موجود است)
* Bluetooth 2.0
* USB 2 (چهار تا در جلو و دو تا در عقب)



شبکه بندی

* در گزارش مطبوعاتی بخش سرگرمی های سونی مشخص شده است که اتصال کنترلرها توسط روش های زیر تامین می شود:
* Wi-Fi مجتمع شده برای شبکه بندی Mesh و اتصال به PSP
* شبکه TCP/IP (سیمی)
* USB2 (سیمی)
* Bluetooth 2 (تا 7 کنترلر)

کنترلر



طراحی کنترلر ها از نظر بسیار از کسانی که آن را مشاهده کرده اند شبیه بومرنگ یا موز می باشد. البته رییس تکنیکال بخش سرگرمی های سونی قبلا اعلام کرده بود این یک نمونه اولیه می باشد، و باید انتظار تغییرات و بهبودهایی در مدل نهایی داشت.


اما در 23 مارس 2006، (چهار روز قبل از این مقاله) Phil Harrison طی کنفرانس توسعه دهندگان بازی اعلام کرد که طراحی بومرنگ مانند کنار گذاشته شده و طراحی جدید در E3 امسال به نمایش گذاشته خواهد شد.
ابعاد فیزیکی

32 سانتیمتر طول، 24 سانتیمتر عرض و 8 سانتیمتر ارتفاع

مقاله كامل تر ميشود

منبع:oxogame

XBOX360

   


سرانجام در روزهاي پاياني هفته گذشته، شركت مايكروسافت پس از ماهها تبليغ، كنسول بازي جديد خود را كه Xbox360 نام دارد در جريان يك برنامه زنده تلويزيوني در معرض ديد علاقه مندان قرار داد. به اعتقاد كارشناسان، اين دستگاه جديد، تحولي بزرگ در عرصه بازيهاي كامپيوتري ايجاد خواهد كرد به همين دليل تا زمان عرضه عمومي اين كنسول بازي، پرسش هاي بسياري در اذهان علاقه مندان به بازيهاي كامپيوتري شكل خواهد گرفت. آنچه در پي مي آيد برخي از پرسش هاي مطرح شده توسط كاربران كامپيوتر طي چند روز اخير و پاسخ كارشناسان به ابهامات مطرح مي شده مي باشد:


* كنسول بازي جديد چه تفاوتهايي با كنسول بازي xbox دارد كه چند سال قبل به بازار آمد؟


- اولين تفاوت عمده در شكل ظاهري است. كنسول xbox اوليه يك دستگاه مشكي رنگ بزرگ بود به همين دليل بسياري از مردم آن را يك دستگاه زشت مي دانستند. علاوه بر زيباتر بودن شكل ظاهري xbox360 نسبت به مدل قديمي آن، از لحاظ فني نيز قابليت هاي بيشتري دارد.


سرعت پردازش اطلاعات و قدرت گرافيكي كنسول جديد بسيار بالاتر از xbox قديمي است. هارد درايو اين دستگاه ۲۰ گيگا بايتي است در حالي كه هارد درايو دستگاه اوليه تنها ۸ گيگا بايتي بود.


اما مهم تر از همه، از xbox360 مي توان به عنوان يك قطب سرگرمي ديجيتالي در خانه استفاده كرد چون امكان انتقال تصاوير از دوربين هاي ديجيتال و همچنين موسيقي و فيلم از دستگاه هاي پخش موسيقي ديجيتال و كامپيوتر به كنسول جديد وجود دارد به شرطي كه در اين دستگاه ها از سيستم عامل ويندوز xp استفاده شده باشد.


* چه زماني امكان خريد كنسول بازي جديد وجود خواهد داشت؟


- قرار است قبل از كريسمس سال جاري، عرضه گسترده اين دستگاه آغاز بشود. ابتدا اين دستگاه در آمريكا و سپس در اروپا و ژاپن توزيع خواهد شد. با آن كه مايكروسافت هنوز به طور رسمي قيمت اين كنسول را اعلام نكرده اما پيش بيني مي شود كه در حدود ۳۰۰ دلار به فروش برسد.


همچنين قيمت بازيهاي اين دستگاه هم هنوز مشخص نشده چون شركت هاي توليد كننده به دنبال قيمت هاي بالاتر هستند.


* چه بازيهايي براي xbox جديد موجود خواهد بود؟


- گفته مي شود كه در زمان عرضه كنسول جديد، چندين بازي متنوع موجود خواهد بود اما هنوز مشخص نيست كه آيا مي توان از بازيهاي xbox قديمي در xbox360 استفاده كرد يا خير.


* رقيبان مايكروسافت چه برنامه اي براي رقابت با اين كنسول جديد دارند؟


- دو شركت ژاپني سوني و نينتندو در حال طراحي نسل بعدي كنسول هاي بازي خود هستند كه قرار است تا چند روز آينده اطلاعات اين دستگاه هاي جديد در اختيار عموم قرار بگيرد. البته بعيد است كه اين دو شركت سال آينده محصول جديد خود را به بازار عرضه كنند.


يكي از توليدات اين شركت ها يك كنسول بازي بسيار قدرتمند خواهد بود كه قدرت پردازش آن ۱۰ برابر كامپيوترهاي شخصي خواهد بود. از اين دستگاه مي توان مانند xbox360 به عنوان قطب سرگرمي ديجيتالي خانگي استفاده كرد.


* به چه دليل شركت هاي كامپيوتري تا اين حد در حوزه كنسول هاي بازي سرمايه گذاري كرده اند؟


- صنعت بازيهاي كامپيوتري يك تجارت بسيار بزرگ و پرسود است. به عنوان مثال تنها در آمريكا هر سال مردم به طور متوسط ۱۰ ميليارد دلار صرف خريد بازيهاي كامپيوتري مي كنند. همچنين پلي استيشن، در ۸۰ ميليون خانه در سراسر جهان يافت مي شود و شركت مايكروسافت ۲/۱۳ ميليون دستگاه xbox را در آمريكا و ۹/۱۹ ميليون دستگاه در ساير نقاط جهان به فروش رسانده است. همچنين ۳۰ ميليون كنسول بازي ساخت شركت نينتندو در جهان وجود دارد.


از همه مهمتر، امروزه بازيهاي كامپيوتري تنها مختص به كودكان و نوجوانان نيست. در آمريكا يك سوم افرادي كه اين


بازيها را خريداري مي كنند بين ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند و ۴۳ درصد آنها زن مي باشند

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ubisaft and Konami و آدرس ubisaft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 20255
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Susa Web Tools
Susa Web Tools